Vacker låt :')




Idag hade vi dans i skolan :) As-bra dans lektion idag!! VI DANSADE diagonal till den här låten med Adele.Låten heter '' Someone like you'' Kanske kommer ett inlägg där jag dansar den här diagonalen? ;D Förhoppningsvis så kommer det en så småningom!! :D en av de bästa diagonalerna vi någonsin gjort i skolan! :D Mycket smileysar här men jag är verkligen överlycklig!! HIhihihihihihihi, Iaf så har jag spanska prov i morgon, Vilket inte är kul.. Hehe^^ Tränar och tränar så det ska nog gå bra! Jag har träningsvärk i hela kroppen, gjorde situps oavbrutet i 5 minuter :/ Min danslärare gillar HARDWORK xD hahahahahahahahahaha Iaf så får ni ha det bra,så ska jag fortsätta träna -.-¨


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0