GÅRDAGENS GALNA EUROVISION!




Anledningen till att jag tagit bort namnen och bilderna är för att inte ge ut information om mina kompisar.

Igår var det ju eurovision song contest 2011
 GRATTIS AZERBAJIAN!  EL&NIKKI-Running scared.

Riktigt bra låt! Visserligen så är ju hela numret svenskt, altså till 100% allt! Förutom sångarna då.. Okej 98% är svenskt!! LÅTEN, DANSARNA,LÅTSKRIVARNA ( LÅTEN) allt!!!!!!!
Sverige kom 3a. och italien 2a!, typ sveriges bästa placering sedan 1999? :D 
 Inga kommentarer på Italien, förutom att det inte alls var bra, Han sjöng som en kråka typ?!!! Juste, igår så skulle jag gå in på facebook i mobilen när de höll på ropa upp rösterna, alla länderna. Då gick jag in på facebook i alla fall och då skrev exakt ALLA om eurovision! :P hahahahaha jättebra show igår! Gick o la mig klockan: 01.30
Altså halv 2 på natten/ morgonen! :D hehe såå är lite trött nu! Så nästa år så hålls eurovision song contest i BAKU azerbaijans huvudstad! :D Här är en bild på dusseldorf arenan som eurovision hölls igår i, från början en fotbollsplan! :ERIK UNDER UPPTRÄDANDET! BRA GJORT ERIK! PUSSSSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0