Dagens låt!

  Gammal låt men jag lyssnar fortfarande skitmycket på den! :D

Idag har jag varit ute med linda och typ plockat blommor? :) Skönt väder. Gick ut med shorts och t-shirt!



DEN HÄR GUBBEN,SÄGER ATT JORDEN SKA GÅ UNDER KLOCKAN 18.00 IKVÄLL.. HAHAAAHAHA! VILKET SKÄMT! HAN SÄGER ATT DET ÄR '' JUDGEMENDAY'' IDAG! HAHAHAHAH! DET TROR JAG JU HUR MYCKET JAG VILL PÅ! XDNej, det där kommer inte hända, kanske om miljoners miljoners år, men nej.. jag tvivlar! ;D Därför tror jag inte heller på ''2012''
Hehe ;D
Många har sagt att gubben bara säger så för att skrämmas, och jag blev skit skraj och har varit hela veckan fram tills idag när jag fick reda på att det var ''tidsskilnader'' i olika länder och han säger att jorden ska gå under 18.00 i varje land och .. ehh, det är tidskillnader och vaddå vi har ju bara en jord/ EARTH'' , och jaa som sagt det låteer ju inte rimligt!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0