O'learys i kista!

Idag var jag och bowlade med familjen och vi var på det nya stället O'learys i kista!


När vi var i kista så köpte jag ett rosa linne och svarta leggings.
Jag sov också över hos min kompis Jennifer i klassen. Hon bor i ett jätetfint hus ! Det liknade lite Edward Cullens hus i twilight, Men bara lite.. :)  väldigt lite)´

Vi såg iallafall 3st filmer :)
 
BILDER FRÅN FILMEN FROZEN:
BILDER FRÅN FILMEN THE REEF:(FANNS INGA MER)

BILDER FRÅN FILMEN VALLENTINES DAY: ovanför)


frozen handlar om:Tre skidåkare är fast  på en sittlift  och tvingas att göra valet mellan liv och död som visar sig vara mer farligt än stanna uppe och frysa ihjäl.

The Reef handlar om:En stor vit haj jagar besättningen en segelbåt som håller på att sjunka, längs det stora barriärrevet.

Vallentines day handlar om: venne ;P tråkig film somnade under den..



TRAILERS PÅ ALLA FILMER:http://www.youtube.com/watch?v=GiUNsDVjCbo  frozen trailern( VARNAR KÄNSLIGA TITTARE)
http://www.youtube.com/watch?v=FabLI54YYXM( THE REEF TRAILER, VARNAR KÄNSLIGA TITTARE)



Allt för idag kanske? :)

KRAMAR linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0