HEJJJJ!!

Hur..
Svarar du i telefonen: Hej , det e linnea.
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, jobbig jue' !dumma blåmärken :/
pengar har du i plånboken just nu: Pank för tillfället -.-
Mycket är klockan: 12.43
Många kontakter har du på msn: Har inte MSN
Spenderar du en regnig dag bäst: Dator, Kort , Messar folk ?

VEM
Är ditt senaste sms från och vad står det?: Linda , Javisst! När o var är den ?
Pratar du med på msn just nu? HAR INTE MSN!
Ringde dig senast? Linda
Vill du kasta en sten i huvudet på?Ingen, än så länge e jag nöjd ;)
Saknar du mest just nu? Skolan och Mina kompisar!
Ska du träffa imorgon? Mamma!! :)
Sov du med senast? Min kudde
Vem fick du senast sms av? Linda
Är din favorit artist och vilekt band?
:Le Kid , MCR,BMTH,EMINEM,DINMAMA ( JOKE)MÅNGA FLEEER!
JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Ja, e proffs ;)
Druckit så du spytt: EH nej ..E 12 ? vad e det för fråga ? :/
Åkt vattenskidor: NEJ  MEN DÖR FÖR DET !
Åkt rullstol: Ja :) ROLIGT!
Gjort en bakåtkullerbytta: JAPPIDAPP!
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja, lugnt heh,nu har jag godisförbud..
Haft träningsvärk: Ja! LUNGT EFTER DANSEN !!
Önskat att du var det andra könet: JA.. killar måste inte sminka sej, De behöver inte byta om 3 ggr per dag innan de hittar rätta klädseln!! 
 Föreställt din kompis i rosa kanindräkt: Varför skulle jag ??
FawoLÅT: Har många, Men den jag tycker e väldigt sorglig är : No One- ALicia keys och Dear Life- Anthony Hamilton :) OCH SOM SAGT MÅÅÅÅÅÅNGA FLER! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0