Jag vet vem det e och liksom...

  postat av: Anonym
gud vad du härmar mig jag hade böckerna först du ska altid härma mig gud va elak du e. föresten jag ska köpa jeans leggings ./ du vet vem




Hej maria !
För det första va det jag som började blogga av oss 2..
för det andra ! : Nästan alla i hela världen har såna böcker ( INSE FAKTA )
asså det e inte bara du som har böckerna..
Ps.. du härmar ju mej med allt!
Kalendern med kändis i , jeans leggings ( som tiep alla har men iaf.. ), löshår säger du att du ska köpa ?
sen.. converse, rosa kamera, leoismylife? bara för jag har totteismylife eller??
plus att leo är nt ens din kanin?  Aja whtever.

buhuu ?? :'( ??? 




Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo fight fight fight!! GO linnea :P

2010-03-29 @ 15:21:32
Postat av: Ojsan

Bra sagt och du har jättebra blogg!

2010-03-29 @ 16:16:32
URL: http://ojplojsoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0