Han blev 18 månader :(

igår avled min lilla katt steve ( han som vi köpte  nyligen)
Han hade ont i magen och började må dåligt och sedan så morgonen därpå åkte pappa till djursjukhuset..
Han skulle bara vara där i 1 dag men han somnade in  där istället:(
Han blev avlivad igår kväll .. jag ville inte följa med men nu ångrar jag det jätte mckt!...
Lilla steve blev bara 18½ månad gammal :'(
Jag grät hur mycket som helst i går kväll och hela dagenn för jag visste inte om det hade gått bra på dagen på sjukhuset .. då ringde dem min pappa och de sa att de kunde inte operera honom  så de sa att det va bäst för honom om han fick somna in:(
Jag grät och grät på tunnelbanan hem...
Tack ni som tröstade mig i går :)
det uppskattade jag verkligen!!

Han var en liten busig katt som alltid kom till dörren nä'är man kom hem. han va en liten söt gullig underbar hane ;)
jag ångrar  inte en sekund att vi köpte honom ,  jag fick ju lära mej att känna honom ( men bara i 3 veckor)
Åh.. mitt liv suger just nu !
det e såå tomt utan honom!!




Skriver mer på dan kram kram / Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0