Tbx från Göteborg!

Hej hej , Nu är jag tillbaka från Göteborg. Det var en väldigt rolig upplevelse , Speciellt Liseberg!  Vi hade jättemysigt och roligt ! Jag åkte olyckligtvis bara 6 åkattraktioner totalt.. Det var köer i timmar.. :( Fick stå i 1 timma för att åka någon liten mini berg&dalbana som bara åker i 2 sek..( Pust ) Köpte en Adidas väska inne på Intersport ..


Adidas Adic Sir Bag LILA V00063    350 :-  Jag kunde inte hitta en Större bild .. Sorry !

Btw.. Jag längtar såå sjukt mycket till skolstarten ! DÅ får jag träffa Astrid <33
Längtar sjukt mycket ! 
Imorgon åker jag hem till pappa , Har inte träffat honom på 2 veckor !? Oj Oj Oj vad tiden går snabbt !
Tänkte blogga så ofta jag kan ! Men jag försöker hela tiden .. BARA så att ni inte tror att jag överger bloggen !
 Hittade bilder från Spanien !  
 Men de kan väl komma i morgon??
Hoppas allt e bra !! ?
Saknar er ! OCH DEJ VIKTORIA KRALJEVIC ! <3 löv ya <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0