hehe, Hyper?

det verkar som om mina inlägg inte läggs in.. ja har lagt in varje dag men som sagt det går aldrig :(
Aja, I dag var vi med Sk,dennis,puttelutte,jhonny(aka´erik) Det var sådär roligt.. Vi bara satt där och det kändes som tysta minuter ;O Hehe sen gick vi hem... E trött... Hehe vill INTE berätta om dagens händelser..Det är alldelles för långt för att skriva här..
Ny msn : [email protected]

ADDA! OCH MEJLA!! <3


Becka e hemma hos mej, Igen ::PppPpPPPp.P:P:P.
Hehe
E inne på Fb hela veckan nån gång per dag :)
FB= FACEBOOK

Iallafall: När vi träffade sk. johnny, dennis who?! , m.fl så blev vi hyper.. hehe dkw.. men iaf.. Så vi gick runt råsunda ip's plan typ 17 ggr.. Hhehe Rebecka satt och små skämtade om flygplan vilket ingen brydde séj om :P
Jag satt och ägde killarna på små dissar..
Jonny till Rebecka : jag tänder bara på äldre tjejer
Jag till JONNY : Så du tänder på din mamma?!
Sk: ooohhh! vilken diss!
Jag : hehe ?


whtever.. Så hur mår ni ? SOm sagt sry för att jag inte kunnat uppdatera på så länge..
..seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0