Godmorgon..

Vaknade 6 idag .. tror jag iaf.. Är lite trött och läste en tidning för 1 halv timma sen. Hittar inte fjärrkontrollen , vill ju så gärna titta på teve... Huh.. aja iaf så idag ska jag hem till pappa ( fast ikväll )  Det ska bli kul har inte träffat honom på 2,½ vecka så jag saknar honom mycket ! Eloise bröt handleden igår !! Helt sjukt , tycker synd om henne ! Ush ..
Jag mår bra.. Idag venne jag riktigt vad vi ska göra bara chilla liksom :D Läser olika bloggar just nu , det är kul  och se vad folk håller på med på dagarna det är ju skoj ! Höhö? Jag var ju på Liseberg i onsdags, Då åkte jag en jätteläskig åk attraktion... Den heter parisehjulet, tro vad du vill om den , men jag  har aldrig varit så höjdrädd för något mer än den här !

 Jag satt där uppe och häll på att kissa på mej , Det var verkligen jätte läskigt ! Man såg över HELA göteborg !! Helt galet ju ! Har inget särskilt att skriva .. kom med ideer .. har ingen aning faktiskt ..

höhö-.-

men jag kommer tillbx om 15 min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0