Saknar dig!

Jag ville förlåta dig, jag ville ge dig chansen men det spelar ingen roll längre. Jag trodde jag visste vem du var men jag hade tydligen fel. Kommer aldrig kunna lita på dig på samma sätt som jag gjorde. Aldrig kunna tänka sådär bra om dig. Jag försökte se över dina fel och jag brukade tänka, äh alla gör vi väl fel. Men nu har du gått över gränsen och det du gjorde var verkligen inte okej. Vi var bästavänner, varje skoldag, varje fritid, ja allt. Då var det du och jag. , försöker på nått sätt ta kontakt. Men du måste låta mig vara ifred. Jag kommer att komma över det, men bara inte riktigt nu. Och jag skriver texten här eftersom att jag vet att du läser min blogg.


Och jag behöver inte nämna några namn, för du vet redan vem du är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0