tant varning!!

Hej bloggen
nu sitter jag här med nammi( naomi)  Vi var i solna centrum så var det någon ...**** kärring som höll typ på med att säga till alla var de skulle gå och inte!
Jag och Naomi var där och hon kallade oss typ ''Små änglar'' men bla bla.. efter en stund kom typ Elin&Nora inn i centrum och typ jag började prata med dem<33
De tyckte att tanten'' ingel som hon hette''  va helt dum i huvudet..
Tanten började säga att vi var skitungar som typ var helt skruvade i huvudet?!!!
Det e vi inte allss !! Nora & Elin var typ skitt arg på henne de typ började      att typ säga tilbaka:)<33
de va bra gjort av dem!!

jaajjaj nu sitter jag är med nammi som kommer gästblogga lite senare!<33
ajajajaja vi ses snart!


sen på bussen var det typ en ull cahufför!! han va helt sjuk i huvudet han märkte inte när typ nåra plingade han bah'' hallå!! stanna'' han bara fortsadde att åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0