idag!

Idag har jag varit i plugget , vi hade först hemkunskap sen så hade vi typ matte ps.. jag orkar inte berätta hela dagen!(det blir väldigt myket att skriva då:P)
Ja.. åkte hem med bästisen idag to!
ska möta upp mamma vid 17.30 typ i Solna centrum  så ska vi dra & fika sen ska vi på kaninklubb's möte:)
då får jag träffa Totte igen:P
Och ni vet att jag sa att jag hade fått en ny läsare(kissie.se) kissie sa jag,, men jag fick reda på idag att det Typ Viktoria som hade skojat med mej<33 lve ya gummsAN<33
jaja det var typ allt?
vet ni något bra fik i solna centrum så säg till innnan kl: 16.45
okej då scha scha sålänge<33


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej tjejen! Har kollat och fixat lite med en fin sida till dig! Men maila mig lite mer bilder samt säg vilka färger du gillar! KRAM CARRO

2010-02-02 @ 20:30:53
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0