fel buss!

   3/2-2010 igår så skulle jag ta 509 bussen mot solna centrum. Då ser jag att både 515 mot sundbyberg's station och 509 mot Brommaplan kommer, Så tror jag att jag går på 509... Sen åker jag en liten bit med bussen .. och samtidigt pelar jag spel på mobilen. Snart så ser jag typ Näckrosen. Jag bara går fram till chauffören och säger att jag åkte fel och frågar om det går en annan buss tillbaka , Han sa''Nej du får ta bussen mot solna centrum från sundbybergstation''
Jag bara shit!!
Såsmåningom kommer jag till sundbybergs station.. Då ringer jag pappa och sa innan jag var framma till pappa i telefon så här: ''Jag åker till sundbyberg nu råkade ta fel buss'' han bara'' oj då men du vet att det går att åka till hallonbergen (där jag går i skolA)
Från sumpan(sundbyberg)        jag bara ' gör det??''             sen så ringde jag maria och sa att jag  åker själv den dagen!

DET VAR MITT ÄVENTYR  XD







   4/2-2010  idag vaknade jag halv 6 fast jag fick sov LÄNGRE till tio över 6:)
ja.. trött som vanligt!
Ska möta maria snart:P  vi ska dra till plugget klockan 8
ja dagens dresscode då!:

randig tröja  -   Gina tricot
Adidas byxor -  Stadium
Linne pussmunar - JC
strumpor -- h&M tror jag ?


Jag måste gå skriver mer ikväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0