Dagen idag!

hej alla människor jag har alldeles nyss kommit från mars från en rymdfarkost som heter Datorn = jag är en dator nörd!!
Kan inte någon jämföra mej med en RIKTIG DATOR NÖÖRD!! så vinner jag lätt...
aja nu ska vi inte prata om det :P
Idag ska jag hem till en kompis  ÖH.. jag menar Linda och farsans kompis, min lite åsså
men iaf hon har 2 katter som jag kommer gosa me hela tiden !!
Ja , som sagt så var det en kvinna som skulle kolla på '' greve steve '' vår blivande katt.Ni vet bilden jag la ut b4..
hon '' kvinnan '' skulle kolla på honom innan oss . Och om hon inte ville ha honom (för hon skulle ha en som såg ut PRECIS som hennes förra katt som gick bort..)
så vi får se om vi får honom gu va jag tyckte han va sööt!!
Kommer lägga ut bilden igen :)
greve steve :) söt va? jag bor ju i hagalund så det gör katten med :P
så jag har jätte nära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0