Fredag,Bomb,Julmarknad, TRÖTT...

Idag var jag och min klass i gamla stan på julmarknaden där.. Lite skraj p.g.a bomben som exploderade på drottninggatan korsning bryggargatan. sedan stod vi där och kollade på julskyltning utanför NK ( NORDISKA KOMPANIET)
:D
Det var väldigt mysigt!
Förlåt för att jag inte har uppdaterar, Har varit så mckt med julshowen och så kul det var då??!!!
Det var så häftigt ! I annexet , globen.
Nu ä det äntligen fredag och jag slutar på tisdag men jag kan inte komma på den för att vårt tåg till dalsland kommer klockan 10.00 istället för 12.20 !!
:( Får säga hejdå och  god jul till alla mina klasskompisar på måndag !!
Haha är så glad för att det äntligen är fredag, SÅHÄR har min vecka sett ut ! :

Måndag: 9.00 samling i skolan åker tillsammans allihop till annexet ( hela klassen)REP HELA DAGEN!
TISDAG: 7.30 SAMLING I SKOLAN,åker tillsammans allihop till annexet ( hela klassen)REP HELA DAGEN!
Onsdag: Börjar 13.00 slutar 22.00 JULSHOW!
TORSDAG: LEDIG!! :D
FREDAG: JULMARKNAD MED KLASSEN !!




Höhö , typ så har min vecka sett ut..


Seya l8ter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0