24 december,Julafton

Idag har jag varit här hemma i dalsland och bara tagit det lungt! Undra vad jag får av mamma i julklapp när jag kommer hem till stockholm igen.. Aja iaf så har jag haft det väldigt mysigt och trevligt .. :D
Öppnat fina presenter: Målar låda med akryl färg/Oljefärg med passande penslar och annat smått och gott :D
Och sen fick jag en låda med spännande pärlor i :)
MÅLARLÅDAN
Pärlorna, VÄLDIGT FINA, I VERKLIGHETEN!


Sedan fick jag en svart munkjacka med dragkedja ( stor) Gullig och mysig och varm.
Sen får jag se vad jag får mer av tomten.. eller mina föräldrar .. VI kunde inte ta med alla julklappar till dalsland för de är inslagna I stora lådor så man inte ser vad det är i ! :D Det är klurigt så in i bängen att få upp paketen!

TOMTEN:

Idag var jag Jultomten höhö , Svettigt under masken LOL!! :p
jEPP HA DE GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0