MELikey !?

Jag har hittat en rolig sida på facebook som är uppenbarelsen sig själv!
(Uppenbart) Den är precis som vi tänker: Do i really need the last five minutes of the night ? , yes i do, Oh yeah i do !
*SNOOZE*!

Hahha älskar den sidan !

Nu sitter jag hemma hos några kompisar, Ska snart äta Toast!
Köpte en jättefin halsduk På h&m idag , Den är blommig och den är vit !
Ällskar den ! DEt e bra att den är 1 ½ m lång ! Då är den stor nog att vara mysig ! SKulle kunna använda den som tröja.. Nog med det!
I morgon blir det skola igen !! lördagens inlägg kanske ni inte fattade riktigt jag sa att jag inte kunde skriva på morgonen och att vi ses på kvällen ,Vet ni vrf  ?  FÖR ATT igår trodde jag att det var skola på söndan :P ( att det var måndag , trodde jag .. )
Höhö..  Slänger upp länken till MELIKEY sidan ! Observera ! MElikey tror jag är bara för facebook medlemmar , Men testa ändå ! :P
Melikey:  http://like.melikey.eu
Ses inte imorgon men på kvällen i morgon !

Kramar LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0