Har ingen rubrik?

Idag har jag i stort sett inte gjort nånting.. BARA suttit hemma , Förutom när jag skulle gå till Zoo Typ den enda gången idag. Jag Har ju sagt att jag hatar dif detta e svaret  : jag hatar dif..  !!Jag hatar inte dif,, I själva verket ÄLSKAR jag dem !! Skit bra match mot Göteborg ! I morgon e det spanska , Ska väll bli kul.. Dans m.m Venne om jag hinner skriva ett inlägg I morgon bitti, Slumpen får avgöra om jag hinner eller inte..
PAPPA & LINDA gick på en middag på en lebanesisk restaurang för att fira att de har varit gifta  i 1 år nu ! Grattis !¨Åt en calezone med rasmus :) Kollar på nån tråkig film skulle jag tro ..
 Är så sjukt taggad inför Skoljoggen, Ska bli SJUKT  kul! Vi springer runt råstasjn 2 varv eller 1 , Kommer inte ihåg riktigt :) Ha det bääst !

Vi ses i morgon ! Kramar Linnea

Slänger in en bild snabbt:

Totte 10 veckor gammal !


Nu ska jag dra & äta ben&jerry new york fudge !!

Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0