Twilight!

I torsdag's var ju vi på väg hit till dalsland :)
vi åkte förbi göteborg och tog en paus där :)
och där köpte jag en twilight antekningsbok :)
ser ut som'' om jag kunde drömma boken'' (fast tunnare )


replikerna i den lyder :

Charlie tyckte inte om att uttrycka sina känslor i ord .
det var något jag hade ärvt av honom- Bella


Ibland undrade jag om jag verkligen såg samma saker med ina ögon som resten av världens befolkning såg med sina. - Bella


jag stirrade för att deras ansikten, så lika och ändå så olika , var förödande, omänskligt vackra- Bella


Jag är så lättläst. Min mamma kallar mej för sin öppna bok- Bella till Edward



Efter det drömde jag om honom nästan varje natt , men han var alltid periferin , aldrig inom räckhåll- Bella om edward


Jag var inte intressant. Och det var han . Intressant,smart,mystisk,perfekt,vacker, och eventuellt stark nog att stoppa en van med ena handen -Bella om Edward


Gillar du spökhistorier? -Jacob till Bella

Jag var inte säker på att jag någonsin haft ett val.
Jag var redan för djupt invecklad -bella

Jag borde vara rädd det visste jag , men jag kunde inte uppbåda någon slags rädsla.-Bella

Du struntar om jag är ett monster? om jag inte är mänsklig ?- Edward till Bella

Han missade ingenting - Bella om Edward

Tänk om han bad mej att hålla mej borta från honom ? Det var ett löftte jag inte skulle kunna hålla- Bella om Edward

Tre saker var jag absolut övertygad om :
Den första var att Edward var vampyr.
Den andra var att det fanns en del av honom, och jag vet inte hur stark den delen kunde vara -som törstade efter mitt
blod.
Den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom . - Bella

tror du verkligen att du bryr dej mer om mig än jag om dej ? - Edward till bella

Nu gör du det igen ... Bländar mej - Bella till Edward

Anblicken av Edward i solskenet var chockerande... Hans hud som var vit trots den svaga rodnaden efter gårdagens jakt , gnistrade- Som om tusentals pyttesmå diamanter legat inbäddade i den... En perfekt staty , huggen ur någon okänd stenart-slät som marmor, glänsande som kristall. -¨Bella

Ängen som imponerat så mcket på mej när jag först såg den, bleknade i jämnförelse med hans ofattbara skönhet - Bella om Edward

Det är aldelles för lätt att vara mig själv med dej - Edward till Bella

Glöm aldrig att jag är farligare för dej än för någon annan -Edward till Bella

Du är viktigast för mej nu. Ingenting har någonsin varit viktigare. Edward Till Bella

Jag kunde inte tänka på någonting annat än det faktum att han faktiskt rörde vid mej - Bella om edward

Bara för att vi har fått vissa  förutsättningar betyder det inte att vi inte kan väla att höja oss över dem- välja att försöka besegra ett öde ingen av oss vill ha - Edward Till Bella

Jag älskar dej ... jag kommer alltid att äsla dej, vad som än händer nu. -Bella till edward  

Skymningen igen .. ännu ett slut. Hur perfekt en dag än är , så måste den ta slut. - Edward till Bella




tack för att jag fick skriva detta :)
Allt behöver inte ta slut- bella till edward



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0