Asså gu' va du e löjlig! §

 Jag ; Om du älskar mej vrf driver du med mej ?

Svar : får man nt ta för sej i livet du ! Du ska nt bestäma över mej fatta det ? ;)
och ? om jag är snäll mot andra och nt dej allt har en andledning och du kanske nt vill att jag ska ta upp detta i bloggen men det vill jag men , Livet är nt alltid bäst även om jag har min Darling§ E'
Som sakt jag vill nt ha ngt att göra med dej sry :'(
Jag älskade deh men nu efter allt sry ..

följer mitt hjärta :( och det leder nt till dej sry
Skulle gråta om de men sry livet ät hårt ..


från ''V''




Kommentarer
Postat av: daniella

): sry babe thats life <3

2010-04-23 @ 15:49:49
URL: http://daniiellasliv.blogg.se/
Postat av: Viktoria <3

haha yes bby

2010-04-26 @ 19:59:27
URL: http://vviikii.blogg.se/
Postat av: du vet vem

fett synd? palla leka fjortis? totte is a skitig namn

2010-04-27 @ 18:36:03
Postat av: duvetvem??

Asså ps.. det e jag M***a som e duvetvem!

och jag tycker du har dålig röst när vi sjöng we are the world på kaninklubben!!



Bajs åsså

!!

2010-05-01 @ 19:25:42
Postat av: Anonym

käften till duvetvem skriv namn?! +Viki du förlorar en bra som linnea skaffa liv?!

2010-05-02 @ 11:53:30
Postat av: .

aso maria hur låter din röst då?

som en uppstoppad fågel som vaknade till liv?

Va inte så jävla kaxig bakom skärmen när du själv vet

att du skulle bölat om jag kom fram och skällde på dig.

Föressten Maria vad heter ditt mode nu igen?

Juste det heter HejJagHeterMariaOchJagAnvänderSammaKläderVarjeDag!

2010-05-08 @ 10:05:15
Postat av: Elin

Hahaha fyfan vad bääst jag e aso :)

2010-06-10 @ 07:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0